پاسخ تهران به اتهام زنی نقش ایران در ترور ترامپ سخنگوی وزارت امورخارجه: آمریکا به برجام بازگردد؛ پاسخ متناسب خواهیم داد نماینده ایران در شورای امنیت: خروج یک جانبه آمریکا از برجام به زیان همه بود+فیلم جزئیات تازه از مذاکرات میان گروه‌های فلسطینی حماس و فتح به میزبانی چین مراسم عزاداری شام غریبان در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب + فیلم و تصاویر ادعای اسرائیل درباره بازداشت سه صهیونیست به اتهام همکاری با ایران راهکار موقت چین و فیلیپین برای جلوگیری از جنگ گسترده | خط تماس میان رؤسای جمهور آتش‌سوزی گسترده در بغداد (۲۶ تیر ۱۴۰۳) رهبر انصارالله به عربستان هشدار داد ویدئو | روضه‌ عصر عاشورا به روایت آیت‌الله خامنه‌ای حضور سه میلیون پناهجوی افغان در پاکستان ممنوعیت ضبط نشست‌های امنیتی به دستور نتانیاهو آخرین اخبار از روند بررسی و پیشنهاد اعضای هیئت دولت چهاردهم (۲۶ تیر ۱۴۰۳) مراسم عزاداری شب عاشورا با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد+تصاویر علت شنیده شدن صدای تیراندازی در حرم شاهچراغ شیراز چه بود؟ | وضعیت حرم آرام است+ فیلم (۲۵ تیر ۱۴۰۳) پزشکیان: نباید به نام امام حسین (ع) تابع هوای نفس و غرور و تکبر شویم‌ واکنش مهدی چمران به شایعه فساد پُست فروشی در شهرداری تهران ۸ ملوان ایرانی محبوس در زندان‌های قطر آزاد شدند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) وقوع حادثه جدید دریایی در سواحل یمن (۲۵ تیر ۱۴۰۳) بشار اسد به درخواست دیدار اردوغان با او واکنش نشان داد
سرخط خبرها

فرمانده هوانیروز ارتش: تهدیدکنندگان تمامیت ارضی کشور در سنگرهایشان سرکوب می‌شوند

  • کد خبر: ۱۷۵۲۴۷
  • ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
فرمانده هوانیروز ارتش: تهدیدکنندگان تمامیت ارضی کشور در سنگرهایشان سرکوب می‌شوند
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: به آحاد هم‌وطنان اعلام می‌کنیم که بالگرد‌های هوانیروز با تجهیز به موشک‌های نقطه زن، حرارتی و دوربین‌های دید در شب، مرز‌های کشور را حراست می‌کنند و فراتر از مرزها، برای نابودی دشمنان دست بر ماشه دارند. تسلیحات ما بر تروریست‌ها متمرکز است و در این مسئولیت، کوتاهی نخواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد که در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، با تأکید بر اینکه قدرت موشکی ایران اسلامی منجر به افزایش سطح بازدارندگی هوانیروز در سطوح مختلف شده است، اظهار کرد: زمانی که رهبر معظم انقلاب، امر به پیشروی بدون مرز در حوزه بازدارندگی و علم دفاع داشتند، برای ما حجت و فرضیه واجب شد که اقتدار ایران اسلامی را در این حوزه دنبال کنیم و اگر امروز قدرت موشکی و نظامی ایران اسلامی در بالاترین حد مطلوب قرار دارد، به برکت تدابیر معظم له و اراده انقلابی مجاهدان جان‌برکف نیرو‌های مسلح است.

وی افزود: اگر امروز مشاهده می‌کنید که نیرو‌های مسلح ما در حوزه‌های مختلف هوایی، زمینی و دریایی در لبه فناوری دنیا ایستاده‌اند و وجب‌به‌وجب از مرز‌های ایران اسلامی را به‌صورت شبانه‌روزی تحت نظر دارند، باید به خاطر داشته باشید که این عناصر مخلص، مؤمن و مجاهد همان رزمندگان دلاوری هستند که در هر زلزله، سیل و بلای طبیعی به میدان می‌آیند و امکانات خود را برای بازکردن گره از کار ملت به کار می‌گیرند.

فرمانده هوانیروز ارتش خاطرنشان کرد: خلبانان و کادر سخت‌کوش هوانیروز در جریان زلزله کرمانشاه، رکورد ۵۰۰ سورت پرواز را برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان زلزله‌زده به ثبت رساندند. این خدمات تا به امروز نیز ادامه داشته و هم‌اکنون در سرتاسر کشور، خدمات امدادی و اورژانس به هم‌وطنان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر، بیش از دو هزار نفر از حادثه دیدگان در سرتاسر کشور به‌وسیله بالگرد‌های هوانیروز از مرگ حتمی نجات یافته‌اند، ادامه داد: ارتش همواره خود را فدایی مردم می‌داند. دشمن این را بداند که از جنگ سخت نظامی گرفته تا هجمه نرم فرهنگی، هرگز نمی‌تواند قلوب مدافعان ایران اسلامی در بدنه ارتش ولایتمدار و انقلابی را از جانفدایی و عرصه دفاع از ملت منصرف یا حتی آن را سست کند.

فرمانده هوانیروز ارتش تصریح کرد: به آحاد هم‌وطنان اعلام می‌کنیم که بالگرد‌های هوانیروز با تجهیز به موشک‌های نقطه زن، حرارتی و دوربین‌های دید در شب، مرز‌های کشور را حراست می‌کند و فراتر از مرزها، برای نابودی دشمنان دست بر ماشه دارد. تسلیحات ما بر تروریست‌ها متمرکز است و در این مسئولیت، کوتاهی نخواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->